Handlekurv

Hvordan kan vi hjelpe deg ?

Denne siden vil bli oppdatert jevnlig med svar på spørsmål vi får fra dere. Vi ønsker å bli bedre for hver dag som går, så still oss gjerne spørsmål eller gi oss ris og ros. Det setter vi stor pris på 😄💚

Kontakt oss

Ta kontakt på kundeservice@helsekost.no om du har spørsmål eller ris og ros 😄

Frakt

Ja, når du bestiller for mer enn 699 NOK etter eventuelle rabatter tilbyr vi gratis frakt.

Ja, vi bruker Posten/Bring. Så alle ordre får et sporingsnummer. Dette får du tilsendt på mail eller sms.

Helsekost.no holder til på Sørlandet. Derfor trenger du ikke tenke på toll. Moms/MVA er inkludert i prisen og er spesifisert i kassen. 

Retur og reklamasjon

For å returnere varer til oss, tar du først kontakt med oss på kundeservice@helsekost.no. Da sender vi deg en returslipp som du fester på pakken. Kostand for retur er 99 kr, dette trekkes fra tilbakebetaling av returen din.

Om du ikke returnerer varene dine på denne måten er ikke Helsekost.no ansvarlig for kostnadene eller kompensasjonen dersom leveringen forsvinner.

Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager etter at returen er mottatt og håndtert på vårt lager til pengene dine er tilbakebetalt eller fakturaen avskrevet.

Sammen med ordrebekreftelsen din vil du motta en angrekjøpsseddel, denne kan brukes for å returnere uåpnede og/eller ubrukte produkter inntil 14 dager etter levering. Dersom du ønsker å returnere produkter etter 14 dager har passert, må du ta kontakt med vår kundeservice på mail eller telefon. Dersom du returnerer produkter uten bruk av angrekjøpsseddel eller ved å ta kontakt med oss før retur, er du selv ansvarlig for å få produktet til oss. Dersom vi ikke får identifisert hvor produktene returneres fra og hvem som returnerer, vil vi ikke være i stand til å tilbakeføre kostnaden for produktet(ene).

  • Legg merke til at mange produkter vi selger er klassifisert som mat og dermed ikke omfattes av angreretten (for eksempel vitaminer og kosttilskudd, m.m.). Det er heller ikke angrerett på hygieneprodukter. Vi anbefaler at du tar kontakt med kundeservice (kundeservice@helsekost.no) for å få godkjent returen før du sender produktene tilbake til oss.

    Vi godtar ikke retur av brukte eller åpnede produkter, med mindre det er reklamasjonsgrunnlag. Vi har ikke retur av spesialbestilte produkter, hygieneprodukter eller skadede produkter hvor kunde selv er ansvarlig for skade.

    Uavhentet pakke: Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller nekter å motta den, er ikke dette ensbetydende med å benytte seg av angreretten. Pakker går automatisk i retur til oss etter 14 dager, og vi belaster deg et administrasjonsgebyr på minimum 249kr per kolli for uavhentede pakker. Ved tunge forsendelser forbeholder vi oss retten til å fakturere deg de faktiske kostnadene vi blir belastet fra Bring.

Alle våre varer sendes fra vårt lager på Sørlandet. Normal leveringstid er 2-5 dager, men ved uforutsette hendelser kan levering ta lenger tid.

Produkter

Vi ønsker stadig å forbedre sortimentet vårt, så dersom du savner noe så ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Det er ikke alltid vi kan hjelpe, men vi gjør alltid vårt ytterste for at du skal få det beste utvalget mulig.

Vi ønsker å ha et bredest mulig sortiment, slik at vi har produkter tilpasset alle våre kunder. For å se våre veganske produkter, kan du enten søke opp vegansk i søkefeltet eller ved å gå til filtrering på produktsidene, for så å huke av for vegansk. Vi har også produkter tilpasset andre livsstilsvalg, allergier og intoleranser. Vi ønsker at siden vår til en hver tid er optimalisert for enkelt bruk og søk, og vi forbedrer derfor stadig filtreringsmulighetene på våre produktsider.

Vi ønsker stadig å forbedre sortimentet vårt, men også legge til rette for at deg med spesielle behov enkelt kan finne det du ønsker. Derfor jobber vi kontinuerlig med å kategorisere våre produkter for deg som er allergiker, har diabetes el. Hjelpe oss å bli bedre å send inn gode forslag til kundeservice. Takk for hjelpen!

Email

Vår mail til kundeservice er: kundeservice@helsekost.no

Kundeservice

Vi setter pris på all ris og ros. Slik blir vi bedre!
For øyeblikket er kundeservice kun tilgjengelig på epost.

Psst! Du fant meg!

Her har du et skremmende godt tilbud! Koden gjelder kun på ordinære varer.

15% på din neste ordre
Bruk kode: 2TCTF73Z

Viderekobler til VIPPS påloggingsside

ble lagt i din handlekurv.