Vi vil hjelpe alle mot en sunnere livsstil.
Kjære kunde,
Vi ønsker å meddele at Fitnessgrossisten AS har overtatt konkursboet til Helsekost.no/Global Sky. Vi er klare over at perioden forut for Global Sky’s konkurs bar preg av ineffektiv drift, hvor flere kunder dessverre ikke mottok sine bestilte varer, samtidig som kundeservicen var fraværende.
Ved bruk av betalingsmetodene Vipps eller Klarna faktura, vil beløpet først bli trukket når varene sendes. Vi har allerede kommunisert direkte med begge selskapene, som bekrefter at alle utestående fordringer er slettet fra deres systemer. Et mindre antall av Global Sky AS sine kunder gjennomførte direkte kortbetalinger, og dette utgjør den eneste situasjonen der beløpet ble trukket umiddelbart. Dersom du befinner deg blant de som har betalt for varer som aldri ble mottatt, anbefaler vi å ta direkte kontakt med Global Sky AS sitt konkursbo, for muligheter til refusjon av disse midlene.
Ved overtagelsen av konkursboet, fant vi om lag 800 ubehandlede ordre. Disse ordrene stammer fra en tid tilbake, og vi har nå slettet dem for å kunne begynne på nytt.
Fitnessgrossisten AS er en veletablert grossist innen trenings- og velværeprodukter, og vi er overbevist om at med dedikert innsats kan vi rette opp situasjonen og levere anerkjente varemerker til våre kunder til gunstige priser.
Vi ser frem til å bli deres pålitelige kilde for helse- og treningsrelaterte produkter.
Med vennlig hilsen
Fitnessgrossisten AS
Øivind Hansen
Daglig leder
Helsekost.no
Det blir mer og mer krevende å finne frem til de produktene som er riktige for deg og din livsstil. Alle bryr vi oss om de menneskene som står oss nær, og vi har et oppriktig ønske om at de skal ha det bra.
Dette er også grunnen til at Helsekost.no skal være det naturlige butikken og veilederen på nett. Vi skal bry oss, vi skal ha kunnskap, og vi skal være personlige. Uansett hva slags målsetninger du har, så
heier vi på deg og vi skal hjelpe deg.
Kontakt oss
Du er alltid velkommen til å kontakte oss, uansett hva du måtte lure på.
Vår kundeservice hjelper deg med både spørsmål om ordre og produktrådgivning.
Vi svarer både e-post i alle hverdager. Alltid gratis rådgivning.
E-post
Send us an e-mail with your questions to: kundeservice@helsekost.no
Betaling
Hos Helsekost.no kan du betale med Klarna, kort eller Vipps.
Hvorfor Helsekost?
Lave priser
Du skal få kjente og trygge produkter til lave priser direkte hjem til din postkasse.
Gratis frakt
For alle ordre over 699,- får du alltid gratis frakt.
Kundeservice
Er det noe vi ikke har svart på? Informer oss, for vi skal bli best på kundeservice!
Vanlige spørsmål
Vi har gratis frakt på ordrer over 699,-
Vi sender alle leveranser med Post Nord. Pakken kan spores i Post Nord appen eller ved å logge inn på nettsidene til Post Nord
Nei, per dags dato er dessverre ikke dette er service vi tilbyr. Det er mulig at vi vil tilby det når verden er tilbake til normalen.
Nei.
Når du handler hos Helsekost.no er sluttsummen i kassen den eneste du trenger å forholde deg til.
Vi har angrekjøp inntil 14 dager etter levering. Etter dette kan du ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi se på en løsning sammen.
Legg merke til at mange produkter vi selger er klassifisert som mat og dermed ikke omfattes av angreretten (for eksempel vitaminer og kosttilskudd, m.m.). Det er heller ikke angrerett på hygieneprodukter. Vi anbefaler at du tar kontakt med kundeservice (kundeservice@helsekost.no) for å få godkjent returen før du sender produktene tilbake til oss.
Vi godtar ikke retur av brukte eller åpnede produkter, med mindre det er reklamasjonsgrunnlag. Vi har ikke retur av spesialbestilte produkter, hygieneprodukter eller skadede produkter hvor kunde selv er ansvarlig for skade.
Sammen med sendingen din vil du motta en digital angrekjøpsseddel, denne kan brukes for å returnere uåpnede og/eller ubrukte produkter inntil 14 dager etter levering. Dersom du ønsker å returnere produkter etter 14 dager har passert, må du ta kontakt med vår kundeservice på mail, telefon eller chat. Dersom du returnerer produkter uten bruk av angrekjøpsseddel eller ved å ta kontakt med oss før retur, er du selv ansvarlig for å få produktet til oss. Dersom vi ikke får identifisert hvordan produktene returneres fra og hvem som returnerer, vil vi ikke være i stand til å tilbakeføre kostnaden for produktet(ene).
Vi ønsker å ha et bredest mulig sortiment, slik at vi har produkter tilpasset alle våre kunder. For å se våre veganske produkter, kan du enten søke opp vegansk i søkefeltet eller ved å gå til filtrering på produktsidene, for så å huke av for vegansk. Vi har også produkter tilpasset andre livsstilsvalg, allergier og intoleranser. Vi ønsker at siden vår til en hver tid er optimalisert for enkelt bruk og søk, og vi forbedrer derfor stadig filtreringsmulighetene på våre produktsider.
Vi ønsker stadig å forbedre sortimentet vårt, så dersom du savner noe så ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Det er ikke alltid vi kan hjelpe, men vi gjør alltid vårt ytterste for at du skal